úterý 30. května 2017

Jesenická trojkombinace '17

Předminulý týden proběhla jarní trojkombinace štafet a sprintu v Jeseníkách. Tentokrát v netradičním formátu s úvodním sprintem a (doslova) večerními štafetami. Na závody jsem se tentokrát až tolik netěšil, poslední týdny byly dost náročné a z parametrů jsem měl celkem respekt. Nicméně štafety běhám rád a nechtěl jsem si je nechat utéct :)

Mapa sprintu H21A v Javorníku s mými postupy

Nakonec nejpovedenější byla hned úvodní část, kdy jsem na sprintu zaběhl až překvapivě slušně a získal 10. místo se ztrátou 35 sekund. Závod jsem šel víceméně čistě, možná se vteřinovými zaváháními a o trochu pomalejší volnou na 10. kontrolu. Jinak paráda a spokojenost :)

Na doběhu sprintu - foto: Filip Ostřanský

Odpolední štafety začaly také slušně. Docela to odsýpalo, nicméně od nešťastné 12. kontroly (která podle mě nebyla na světlince, ale v hustníku) to šlo nějak z kopce. Následovala spousta zbytečných chyb z mé strany (a další pochybná kontrola č. 16) a z pěkného výkonu nic moc.

Mapa sobotních štafet H21 s mými postupy

Na neděli už se mi pořádně zregenerovat nepodařilo. Hned na dvojku jsem navíc udělal zbytečnou chybu a už cestou do kopce na další kontrolu jsem cítil, že to ten den nepotáhne. Výsledek byl ve finále o něco lepší a závěrečný pytlík jsem si při stíhání štafet před sebou taky užil v tempu, ale na nic extra nebyly síly.

Mapa nedělních štafet H21 s mými postupy

Na výkonech se přeci jen projevil výpadek posledních měsíců - celkem škoda, protože v podobných terénech de facto za domem trénuji, takže to byla spíš příležitost se ukázat :) Aspoň, že sprint se vydařil a ze závodního hlediska celý víkend podržel.

Žádné komentáře: