pondělí 3. srpna 2015

Oddílové modely

O uplynulém víkendu jsem se po pár týdnech zase podíval do Hradce a využil jsem toho, abych si proběhl i oba dva naše oddílové modely. Dva, respektive pět měsíců od té doby, kdy jsem je naposled běžel, bylo znát, takže oba tréninky byly poznamenané drobnými kličkami, které mě stály nějaké ty zbytečné vteřiny.

I tak ale spokojenost - na modelu 1 jsem v sobotu zaběhl za 32:16 a zlepšil se o minutu a půl, na modelu 2 v pátek to bylo za 26:36 a zlepšení o necelou půl minutu. To jsou slušné výkony s ohledem na to, že mám před sebou ještě pár týdnů tréninku, které mě snad ještě posunou dál. Nemluvě o potenciálu na zkrácení stopy na modelu 2 (kde se mi navíc subjektivně neběželo moc dobře, což je vidět na i mezičasech v místech největší krize).

Model 2 (třeba šestka se obzvlášť nepovedla)

Výkony jsou každopádně dobrým povzbuzením do dalšího tréninku. Rychlost v nohou už se mi trochu probudit podařilo, teď v tom pokračovat a ideálně přidat i dostatek výdrže v tempu.

2 komentáře:

David Hepner řekl(a)...

na šestku víc rovně a využít cesty (až za údolí pod čarou)

Michal Jirásek řekl(a)...

Budu si to muset proběhnout volně, tam je ještě dost prostoru...