pátek 8. května 2015

VčP krátká Pecka

Další slušný závod za mnou. Dnešní oblastní mistrovství na krátké trati, které se konalo na Pecce mi celkem sedlo - a nakonec z toho bylo pěkné 7. místo v H21A s necelými třemi minutami ztráty na vítěze.

Trať byla opravdu pěkná a svým pojetím s minimem ostrých stoupání mi i dost vyhovovala. Chybek jsem udělal jen minimum (dohromady by to něco dalo, ale nemá cenu to sčítat) a relativně to i utíkalo, takže jsem opravdu spokojený.

Trať H21A s mými postupy

Zítra pokračuje naše oddílová víkendovka mapařinkou v terénech loňského MČR na krátké trati, na které jsem se kvůli zdraví bohužel nedostal. Takže jsem celkem zvědavý.

Už taky počítám ranking kvůli letošnímu mistrovství na krátké. Zatím to vypadá nadějně, že bych se při doplnění dvou závodů se slušnými body mohl vrátit zpátky do dvoustovky. A postoupit tak přímo i bez výjimky od soutěžní komise.

Žádné komentáře: