čtvrtek 21. května 2015

Třikrát model

Uplynulý týden jsem si dal značně volnější, než je v posledních měsících zvykem. Jednak jsem si chtěl odpočinout po náročné víkendovce a hlavně dočerpat psychické síly směrem k MČR na krátké, které bych rád důstojně zaběhl.

Jelikož to letos není a nebude na klasiku, tak se teď snažím maximálně pracovat na rychlosti a na běhu v terénu. V tomhle ohledu mě dost oslovila myšlenka modelů, se kterými přišel loni vask. Pro mě osobně je to mnohem větší zábava než klasické střídačky, které jinak běhám. A navíc myslím, že s ohledem na výkon v orienťáku je to leckdy přínosnější.

Minulý týden jsem si tak jako jediný náročnější trénink znovu zaběhl sprint v Komíně. A bylo z toho zlepšení o zhruba minutu, což není na měsíc a půl od posledního pokusu zas tak málo. I tak je ale cítit, že na hladkém povrchu pořád zaostávám, protože na nejlepší časy z tehdejší BZL pořád výrazně ztrácím, nehledě na to, že už to běhám čistě jako kros.

Hlavní modelovou porci jsem si ale střihl tento týden, jelikož jsem kvůli doktorům netradičně v Hradci. Třikrát jsem si tak dal náš slávistický model 2 (pondělí/úterý/středa). Nejprve za 27:10, pak 27:34 a nakonec 27:01.

Středeční pokus na modelu

To už nejsou tak špatné časy a navíc tam pořád vidím prostor na zlepšení o zhruba minutu. Třetí pokus byl totiž za pěkného lijáku a navíc poznamenaný úvodní chybou na dvojku (+ 20 sekund), kdy se zrovna dost rozpršelo. Navíc ještě do uzlovky jsem přemýšlel, zda to spíš nezabalím... Na druhou stranu, posledních pár kontrol po uzlovce jsem zaběhl ve slušném tempu.

Každopádně ambice je jasná - 24 minut, neboli top čas pro naše nominační kritéria na družstva. A na ten rozhodně budu muset ještě dost potrénovat.

Žádné komentáře: