úterý 12. května 2015

Květnová víkendovka

Na páteční výchoďák navázal o víkendu další program našeho oddílového minisoustředění. V sobotu jsme vyrazili do terénů loňského MČR na krátké, což mělo za cíl zejména zapracovat na mapové technice. No a v neděli jsme si v obměněném složení dali model číslo dva.

Nutno říct, že zvlášť sobotní dopoledne bylo opravdu luxusní a mapově náročné. A jsem rád, že jsem se konečně na tuhle mapu dostal.


Nedělní model jsem nakonec zaběhl za 28:18, což je zlepšení o... o dost :) Ze začátku jsem dělal trochu zbytečné oblouky, protože už se mi moc nechtělo koukat na mapu - což ovšem nebylo ideální, jelikož jsem si zas tak moc nepamatoval polohu kontrol. Takže prostor pro zlepšení určitě je. Uvidíme, na kolik se mi to do léta podaří stlačit, ještě bych si ho rád aspoň jednou zaběhl.

Jinak po soustředění stále sbírám síly. Program byl dost náročný, takže přijde vhod volný víkend, který mě tentokrát čeká.

Žádné komentáře: