pondělí 6. dubna 2015

Velikonoce '15: Telegraficky

Dneska odpoledne jsem se vrátil z povedeného velikonočního soustředění. Podrobnější článek někdy později, teď alespoň telegraficky pomocí pár fotek a vět.

Sníh nás provázel většinou tréninků - nahoře nad Milovami klidně do půlky lýtek (tady při pátečním příjezdu do Toulovcových maštalí)

Naštěstí začal sníh aspoň trochu tát

 Pro změnu opět sněží

 Terén posledního tréninku (Toulovcovy maštale) - tentokrát i bez sněhu

 Terén posledního tréninku (Toulovcovy maštale) - tentokrát i bez sněhu

Až na sníh bylo soustředění opravdu parádní, povedla se skladba tréninků a bavilo mě i jejich kontaktnější pojetí. Příjemně mě překvapily i moje výkony - chyby jsem sice dělal, ale spíš menší. A podařilo se mi oběhat kompletní program nejdelších tratí :)

Žádné komentáře: