úterý 21. dubna 2015

Klasika a štafety okolo Automotodromu

Druhý ze tří brněnských závodních víkendů za mnou. Po sprintu v Kuřimi mě tentokrát čekala klasická trať (byť v H21C) a štafety. Výsledky smíšené, ale s ohledem na proběhlý trénink a uplynulý rok pořád super :)

Na startu sobotního závodu - Zdroj

V sobotu jsem se raději uklidil do H21C (zpětně při pohledu na tratě jsem mohl i do H21B), kde se nesešlo moc závodníků. Běželo se mi celkem pěkně, ke konci už jsem tuhnul, ale jinak v pohodě. Udělal jsem jen jednu chybu asi na minutu a půl (9. kontrola, kde jsem úplně nepochopil porosty). A nakonec si doběhl s asi 12 minutami náskoku pro první místo.

Sobotní trať H21C i s postupy.

V neděli mě čekaly štafety - tentokrát druhý úsek. Po super výkonu Lyžníka jsem vybíhal hodně vepředu. Bohužel už to nebyla taková sláva, kupil jsem chybu za chybou a nechal jsem v lese hned několik minut. Takže jsem štafetě moc nepomohl a přestože nebyl propad v pořadí nijak závratný, mohlo to vypadat mnohem lépe. Na druhou stranu, běžecky to zas tak strašné nebylo, což beru jako velké plus.


Moje nedělní varianta trati štafet H21 i s postupy

O víkendu mě čeká pokračování na Bukovince - sobotní krátká trať jihomoravské ligy a v neděli opět štafety. Doufám, že tentokrát už to bude mapově vyrovnanější.

Žádné komentáře: