čtvrtek 26. března 2015

Trénink v Brně

Po návratu ze Slovinska před dvěma a půl týdny jsem tréninkově přešel do klidnějšího režimu. Maximálně se snažím dostávat na mapové tréninky, protože cítím, že to bude spíš mapa, co bude ovlivňovat moje závodní výkony. A v posledním roce jsem s ní naběhal skutečně málo.

Trénink trochu přibrzdil klacek, který jsem si minulý týden ze strany vrazil do chodidla. Naštěstí to bylo spíš povrchové, takže po pár dnech zase můžu běhat.

Ze zajímavých tréninků, které jsem si oběhl, byla trať BZL z konce roku 2013, která se běžela přímo v Komíně. Ztráta na tehdejší časy byla dost velká, takže mám co dohánět. Ale aspoň mám stanovený nějaký úvodní čas, protože bych si z této trati rád udělal takový soukromý tréninkový model, jelikož má všechno potřebné k tréninku sprintu.


Tento víkend zůstávám v Brně a v sobotu si vynahradím terény, ve kterých pořádáme u Poděbrad první výchoďák, krátkou a sprintem v okolí slovenského Borského Mikuláše.

Žádné komentáře: