pátek 26. prosince 2014

Trénink ke konci roku

Po spuštění nových svazových a OB stránek, odpracování hlavního dílu práce na diplomce a nemoci, jsem se konečně zase dostal k tréninku. Nejsou to zatím žádné super dávky nebo intenzity a do státnic rozhodně ani nebudou. Mám z toho ale dobrý pocit a hlavně radost.

Těsně před Štědrým dnem jsem se i vypravil na mapu a střihl si druhý díl X-iont zimních azimutů, což je nový tréninkový seriál, se kterým přišel náš slávistický kauč. A musím říct, že i když jsem běžel sólo sám, byl to super trénink. A příště už se mi snad podaří zaběhnout lépe než s pěti minutami ztráty na nejrychlejšího Kamendu.

Největší chybka byla na třetí kontrolu, kde jsem naběhl na jiné mlíko (tuším, že to navíc bylo mlíko modelu, na kterém už jsem předtím byl hodněkrát), pak už jen třikrát po čtvrt minutě. Rezervy tedy byly, ale až na trojku spokojenost, byla to první mapa po dlouhé době.

Teď mě až do konce roku čeká dopracovávání diplomky, ze kterého pak plynule přejdu na učení se na státnice. Na trénink už by ale měl být čas a po dlouhé době do něj mám opravdu chuť :)

Žádné komentáře: