středa 10. září 2014

ŽBČ Toulovcovy Maštale

O víkendu jsem měl celkem pestrý program. V sobotu jsme byli ve Smiřicích natáčet záběry pro Českou televizi pro přenos z MČR sprintových štafet, které nás čekají tenhle víkend. A v neděli mě čekala po dlouhé době zase závodní premiéra. No a zbylý čas vesměs vyplnila diplomka.

Ve Smiřicích to byla zábava, ale teda pěkně náročná. Každý z úseků, co jsme točili, jsme pro jistotu hned několikrát opakovali, atd. Takže v nohou pěkných pár kilometrů sprintovým tempem.

Myslím, že se to pak podepsalo na neděli, kdy jsem v půlce závodu bohužel totálně fyzicky vytuhl. Na dva "závody" během dvou dní teď prostě zdaleka fyzicky nemám, takže závodní premiéra se mi dost pokazila.

Závodění se zlomilo v klopýtání někdy na 13. kontrolu, kdy při pohledu na mého soupeře z posledních 7 kontrol mizejícího přes stromky osázenou paseku (viz pokyny) došel morál. Ačkoli jsem ho o pár kontrol zase nějakým záhadným způsobem dotáhl. V deliriu jsem pak ještě na sběrku testoval doběh po louce. Ale kdybych ze zásady závody nikdy nezabaloval, asi bych to na 13. zapíchl a k ničemu takovému by nedošlo :)

Jinak to byl ale v první polovině trati příjemný zážitek. Toulovcovy Maštale mám moc rád, v místních terénech jsem se něco naběhal, když jsem jako malý jezdil na orienťácký tábor do nedaleké Budislavi :) Už se tak těším, až se sem někdy vypravím na vlastní pěst a v trochu lepší formě. Protože tenhle terén za to stojí a trochu mi i připomíná některé terény, ve kterých jsem běhal ve Finsku.

Takže jsem si to tak úplně neužil, jak jsem chtěl. Ale i tak to stálo za to se zase na závody vypravit. Už mi to chybělo :)

2 komentáře:

David Hepner řekl(a)...

na tu sběrku to je luxusní, skoro jak za časů v H12 :)

Michal Jirásek řekl(a)...

Je to tak :) Však už jsem měl totálně zatměno...