pondělí 9. prosince 2013

Po letech zase na Monako

Po několika letech jsem uplynulou neděli zase vyrazil na kros na Monako. Podmínky úplně ideální nebyly (už trochu sněhu a bláta), ale naštěstí bylo nad nulou a nebylo namrzlo. Díky Mírovu řidičskému umění jsme na místo dorazili s dostatečným předstihem, takže času na rozcvičení bylo dost. Desítku se nakonec rozhodli běžet i Míra s Vorlem (ten se nechal vyprovokovat komentáři u registrace stojících veteránů a Míra už sám kratší trať běžet nechtěl).

Start byl celkem v pohodě - kvůli počasí asi nebyla úplně největší a nejkvalitnější účast - a tak až na prchajícího pozdějšího vítěze, se vyrazilo celkem rozumným tempem. Dokonce jsem zas po nějaké době cítil, že bych mohl i běžet rychleji, ale nechtěl jsem se moc tlačit dopředu. Ještě před asfaltem jsem se propracoval někam na třetí místo. V té chvíli jsem měl malinko obavy, abych to nepřepálil a neutavil se, ale na to nějak nedošlo.

Někde v polovině druhého kilometru jsem šel do vedení skupinky okolo 2.-5. místa. Prvního jsem viděl jen občas na dálku. Bohužel se ukázalo, že trať jsem si po těch letech ne úplně pamatoval a i přes hustou síť značení jsem si párkrát musel malinko zpomalit a rozhlížet se. Největší faux pas přišlo okolo poloviny trati, kdy už jsem cuknul a za sebou ani nikoho neslyšel. Najednou křižovatka a já nevěděl kam. Značka nikde, tak mi nezbylo než zastavit a počkat, až se můj pronásledovatel po pár sekundách vynořil zpoza hustníku a ukázal mi kam dál (díky!).

Malinko jsem pak měl obavy, jestli mě pak nestáhne buď on nebo někdo další, ale podmínky a síly asi hrály v můj prospěch. Takže jsem až do konce pokračoval v sóloběhu osmi a půl kilometrů na druhém místě. Nakonec jsem doběhl v hodně solidním čase 37:59 - jen nějakých 27 sekund za mým osobákem zpřed několika let.

Běželo se mi fakt parádně - a oproti Klokan krosu a Verandě jsem to už zvládl udýchat. Nohy už v závěru sice tuhnuly (asi není divu, když jsem si den předtím dal dvacítku), ale vysoké tempo jsem udržel až do úplného konce. Konečně tedy dobré znamení, že trénink jde dobrým směrem. Konečně jsem se asi oklepal z krátkých nemocí v prvním cyklu a rozběhal se. Už v průběhu týdne po Verandě jsem se cítil hodně dobře, ale na Monaku mě to až překvapilo. Paráda!

Výsledky 293. Malé ceny Monaka

Žádné komentáře: