pondělí 27. května 2013

Trojkombinace u Vrbna pod Pradědem

Po několika letech čekal orienťáky zase návrat do jesenických terénů. Áčka v roce 2009 tam tehdy byla hodně vydatná, takže mi do paměti zůstaly vryty místní kopce. A těch jsme si užili i letos, jen ty moje výkony byly o dost horší :/

Svahy Jeseníků

Ani se mi o tom nechce moc psát, ale holt není každý den posvícení. Přestože jsem se v pátek při rozběhávání cítil opravdu dobře, nešťastný základ víkendovým výkonům položila noc na sobotu, kdy jsem ne a ne usnout. Nakonec jsem zabral na dvě hodiny takového polospánku. Ráno jsem se nijak extrémně utahaný necítil, ale z běžeckých výkonů bych řekl, že to na mě nějaký dopad bohužel mělo (zvlášť u odpoledního sprintu jsem byl rád, že jsem ho vůbec doběhl).

Sobotní štafety H21 s mými postupy

Začalo se ale dopoledne štafetami. Mě čekal po delší době zase první úsek - no, na druhou a čtvrtou kontrolu chyba a najednou jsem byl mimo kontakt s balíkem. Takže pak spíš takový samostatný běh, během kterého mi to ani moc neutíkalo - 30. místo po prvním úsek a nakonec po všech třech 15.

Lázně Karlova Studánka se ukázaly velmi pěkným sprintovým terénem

To nejhorší mě ale mělo čekat navečer při sprintu. Rozběhání bylo ještě v pohodě, ale už na dvojku to začalo. Snad poprvé v mé závodní kariéře se mi nějak v hlavě prohodila čísla kontrol ve smyčce a už jsem místo na dvojku běžel na čtyřku (aby toho nebylo málo, tak to samé se mi pak stalo i na devatenáctku).

Ještě jednou z Karlovy Studánky - tentokrát i s kontrolou

A někdy na 10. kontrolu už jsem začal vydatně tuhnout. Taky jsem šel hned do chyby a zbytek závodu byl tak nějak v mrákotách. Škoda, asi by to jinak byl pěkný sprint.

Sprint H21E s mými postupy

Na neděli mě nakonec připadl druhý úsek. Hop mi předával v dobrém kontaktu těsně za první desítkou. Bohužel jsem hned na jedničku vyfasoval hodně neférovou farstu a ještě na ni udělal chybu. I tak se mi ale podařilo kontakt udržet - tedy do té chvíle, než mě nedělní hodně divoké farstování definitivně poslalo z kontaktu. Aspoň na rovině už jsem se ale dokázal trochu rozeběhnout, v kopcích na začátku to ale za moc nestálo.

Nedělní štafety H21 s mými postupy

Celkově hodně nepovedené výkony na ne moc povedených závodech. O organizační stránce se mi moc vyjadřovat nechce, ale k nedělní stavbě bych rád řekl, že takhle podle mě štafety vypadat nemají. Co jsem viděl, tak mezi variantami bylo třeba i 400 metrů, nemluvě o tom, že dost často i neférových (viz 1. a 12./13. kontrola) obtížností a převýšením. Samozřejmě nakonec každá štafeta proběhá všechno, ale úplně se tím zabíjí kontaktní smysl takových závodů.

Žádné komentáře: