úterý 12. března 2013

Sprint Sezemice a běhání

Tak už jsem se konečně dal do pořádku a jako rozběhávací akci jsem si vybral sprint Pardubického zimního poháru v Sezemicích.

Závod to byl nakonec moc pěkný. Nohy jsem měl samozřejmě pěkně tuhé a první třetinu závodu jsem spíš smrkal než oddechoval, ale pak už jsem se do toho mohl opřít. V druhé polovině byly i nějaké ty volby postupu a při zpětném pohledu jsem asi nezvolil ty nejideálnější varianty na 21. a 22. kontrolu, ale moc jsem na tom snad taky neztratil.

Mapa sprintu i s postupy

Škoda toho, že jsem omylem orazil v průkazce 27. kontrolu do políčka pro 28. To jsem ale zjistil až na té dvacet osmičce, takže zase zpět to orazit předchozí do správného políčka. No ale aspoň jsem udělal radost bráchovi, který mě tak celkově o vteřinu porazil (a zkušeně se podobné hlouposti vyhnul).

Jinak pokračuji v tréninku a vypadá to, že snad ta týdenní nemoc takovou stopu nezanechala. Pořádně to otestuji za týden a půl na Jarním poháru. To bude taková zkouška ohněm, myslím, že klasiky budou letos asi trochu víc bolet. Ale už se na to těším.

Žádné komentáře: