sobota 3. září 2011

Šlapání podrostu na finský způsob

Moje štěstí na brzké starty ve kvalifikacích už se svojí frekvencí blíží statistické anomálii, ale z toho, že jsem šel na kvalifikaci mistrovství Finska na klasice první ze svého rozběhu, už jsem si ani hlavu nedělal. Šanci postoupit do A finále bych na rovinu neměl ani kdybych šel v závěru. Ostatně běžet přes 16 kilometrů v místních bažinách se mi zatím ani jako odměna nezdá. A tak mi ani nevadilo, že jsem se prodíral zarostlými bažinami, zarostlými hustníky a čímkoli jiným zarostlým - tohle hlavně bylo o tom, jestli ustojím svůj první závod tady.

Mapa z kvalifikace s postupy

Závod jsem začal přesně podle pokynů opatrně, ale už cestou na jedničku jsem uznal, že dneska to asi bude pěkný sprint, tak jsem taky začal zrychlovat. Do nějakého závodního tempa jsem se ale odvážil až cestou ze čtyřky, kdy už jsem považoval způsob mapování jako pochopený. No a šlo to.

Důkaz toho, že se neumím tvářit, když mě někdo fotí

Chyb jsem opravdu moc nevyrobil - drobné zaváhání na jedničku, klasickou chybku na trojku, a pak na desítku (to bylo spíš neuvědomění si, že tady ten podrost opravdu znamená, že se tam moc běžet nedá). Jinak to bylo všechno čistě nalezené a ke konci už jsem měl docela velkou jistotu a důvěru v sebe sama. Takže spokojenost a zítra se pokračuje v B2 finále (tady nemají C finále a tak dále, ale B1, B2, B3,...).

P.S. Jo a v rozběhu jsem skončil někde ve 2/3 - tady to je opravdu jiná liga a na mistrovství, kde je startovné přes 30 eur, žádní netrénující borci snad ani nejezdí. Mimochodem, že to nebyla v úvodu sranda si ověřil i Thierry, který to měl do A finále skoro těsné.

5 komentářů:

Shaby řekl(a)...

Čauvec, odkaz na web závodů by nebyl?
Dík

Michal Jirásek řekl(a)...

Že jsi to ty - tak se na tu sodu, co jsem dostal, můžeš podívat :-D

http://www.liepa.fi/index.php/publisher/articleview/frmArticleID/46/

Výsledky:
http://www.resultfellows.com/2011_lieto/

Včera slušný běh, ale mezičasy nic moc. Dneska hrozný běh, ale některé mezičasy se povedly :-)

Není to tu sranda, když jsem přijel, měl jsem problémy uběhnout 6.5 km trať, teď už jsem zvládl rozběh (9.3), ale dnešní trať 11.6 už zdaleka ne. No ale víc v zítřejším článku...

Michal Jirásek řekl(a)...

Hmm, odkaz se moc nezalomil, tak tady je umělé zalomení:
http://www.liepa.fi/index.php/publisher/
articleview/frmArticleID/46/

Shaby řekl(a)...

Hmm.. no ještě, že dal odkaz na výsledky Béďa, z těch tvejch odkazů nejsem moc moudrej:)
Výsledky se dostaví, to se neboj.. ono když včera šel u vás první 6 na kilák (Thierry 5:23 - to vůbec) v takovym terénu... ale musí to tam bejt úžasný, taky bych se tam jel proběhnout;-)

Michal Jirásek řekl(a)...

:-D dobře no a já se tak snažil ti to najít ty odkazy :-D

Jo, je to tady opravdu pěkné (ačkoli ty lesy za domem jsou trochu zarostlé) - možná by stálo za to zvážit nějaký tréninkový kemp příští prázdniny, co? :-) Úplně levné to nebude, ale stojí to za to :-)