neděle 12. prosince 2010

ZHL Labská kotlina

Dnešní ZHL byla vlastně prvním orienťáckým závodem nové sezóny. Závod píšu z důvodu toho, že jsem to nijak nešetřil a před tím jsem se i slušně rozcvičil a rozběhal, tak abych pak mohl běžet opravdu naplno. Samozřejmě vzhledem k tomu, že v podstatě o nic nešlo a byl to spíš tréninkový závod, tak jsem nijak neupravoval sobotní trénink a těch 100 minut (z toho 80 minut v lese v hlubočáku) bylo v posledních minutách už dost znát.


Co se týče mapových chyb, tak to byl v postatě čistý závod, nejsem si vědomý ničeho, co by stálo za řeč. Ona trať ani nebyla nijak náročná (a ani nešla v tomhle terénu postavit), prostě sprint, který byl třeba víc odběhnout, než odmapovat. Možná by neuškodilo víc voleb postupů, ale jinak to bylo postavené pěkně. Vzhledem k tomu, že včera do Hradce okolo poledne přišla slušná obleva, sníh už byl většinou jen na trávě (a to hodně mokrý, takže se v tom špatně běželo) a jen místy byl i led (zvlášť uklouzaná byla třeba sběrka), ale vše jsem absolvoval bez pádů, na to jsem dával bacha :-)
Výsledkem bylo 2. místo v HE rovnou půl minutu za Sosákem, což je myslím na takhle běžecké trati hodně slušný výkon (na 8. kontrole jsem po jediné jeho větší chybě a důvodu, proč mi nedal o 20 sekund víc, byl dokonce i ve vedení).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Víc voleb postupů? :) Já tam teda vidím tak 1-2 max, a to ještě dost nepodstatný. Trochu zklamáníčko..

Btw., jak mohl nechat Sosák na 8K 20''? :-P

To v Brncku to bylo trošku jiný posprintováníčko: http://zhusta.sky.cz/images/bzl/BZL%2005.jpg

E.

Shaby řekl(a)...

Když koukám na mezičasy, tak na jediný kontrole, kde jsi byl před ním, to bylo na 6 a tam nechal 10 sec, což se dalo v pohodě, pokud jsi naběhl z druhý strany toho keře...