pondělí 27. prosince 2010

Závěr roku 2010

Rok 2010 se blíží k závěru, nový tréninkový rok už ale dávno jede. Tenhle týden už vlastně načínám třetí cyklus, což je jeden ze tří zásadních v zimní přípravě.
Poslední týden druhého cyklu byl pro mě trochu volnější, abych nabral trochu sil do hlavních tréninkových měsíců. Kros na Monaku jsem na Štědrý den raději vynechal, ale běhu z Borohrádku 25. už jsem neodolal. Tradiční slávistická akce Běh po stopách zlatého prasete zažila moji účast poprvé, ale myslím, že ne na posledy. Nakonec jsem v lehkém sněhu a teplotě jen těsně pod nulu uběhl za 137 minut necelých 27,5 km, což už je určitě solidní zápis do tréninkáče (zvlášť když byla tak polovina v tempu 4:30/km a často i pod).
Teď už mě ale čeká větší záběr a to tradiční soustředění ve Vítkovicích. Tentokrát to vypadá, že budou i běžky, což se bude určitě hodit, abych jen pořád neběhal.
Přeji úspěšný nový rok!

Žádné komentáře: