pondělí 14. června 2010

To byl zase víkend

Zdá se, že letos zásadně zaběhnu vždy až druhý závod víkendu (jak ve Zlíně, tak v Brně i Boru a teď i na krátké). Tohle mistrovství pro mě nebylo zrovna jednoduché - první kvalifikace v mužích a k tomu ještě ty trable s nohou. I tak se mi podařilo rozběhnout docela slušně, jenže už na čtyřce přišla velká chyba, a pak už to vůbec nešlo. Jediné pozitivum bylo lýtko, které mě při běhu skoro nelimitovalo. Výsledek podobný předcházejícímu middlu na áčkách - tedy hrůza.
Neděle už byla opravdu jen o spravení chuti. Chyb jsem taky pár vyrobil, ale byl to dobrý závod. Z mezičasů se nakonec vyloupla i jedna minutovka, ale z ní nemám špatný pocit, protože v tomhle místě mapař s generalizací trochu ustřelil (jediné místo, kde jsem si s mapou ani při zpětném pohledu nerozuměl). Celkově ale konečně zase trochu povedený middle.
Mapy přihodím zítra, až konečně nakreslím postupy...

Žádné komentáře: